Pannali 2010.09.25. 14:02

Mindig bajba jutok

 Most sem tudom, mit kellene tegyek. Tudom, a többiek esznek, de nekem senki sem szólt, hogy menjek, így egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy mennem kellene, vagy nem. Ha megyek, és nem kellene, akkor az ciki, és bunkóság. 

Ha nem megyek, hanem itt ülök, és várok, akkor meg azért tarthatnak bunkónak. Nincs jó megoldás.

Csak azt tudom, hogy bármit is csinálok, lesz, akinek nem tetszik. De attól félek, hogy bármit is választok, nem csak lesz olyan, aki szerint nem jól döntöttem, hanem hogy az is épp köztük lesz, akinek számít a véleménye.

Lehet, hogy ezért nem szeretnek az emberek, a szerelmükkel egy helyen dolgozni. Hogy a napi kis tévedéseknél, ne bukjanak előtte is.

Erre én eddig sosem gondoltam.

Persze, ez is biztos csak valami aspergeres megközelítése lehet a dolognak, ez a világon senki értelmes egészséges lelkű embernek nem okozna gondot.

A bejegyzés trackback címe:

https://kikkamakka.blog.hu/api/trackback/id/tr672322302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása